محل تبلیغات شما

 

با توجه به پیشرفت فناوری، موتورهای جست‌وجو می‌توانند الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود را تغییر دهند و اصلاح کنند تا قادر به نمایش نتایجی باشند که بیشتر با هدف جست‌وجوکننده هم‌خوانی داشته باشد. از آن‌جا که این الگوریتم‌ها دائم در حال بهینه شدن و اصلاح هستند، عوامل مؤثر در رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجو همیشه در حال تغییر و تحول هستند. شاید برخی از این عوامل در گذشته‌ای نه چندان دور تأثیر زیادی روی رتبه‌بندی جست‌وجوها داشتند، اما در حال حاضر کارایی زیادی ندارند و پیدایش عوامل جدید مانند سازگاری بهتر با گوشی‌های همراه یا HTTPS بازگوکننده تغییرات فناوری و رفتار کاربران هستند. اما سؤالی که در این میان مطرح می‌شود این است که مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار روی رتبه‌بندی نتایج چه معیارهایی هستند؟


عوامل رتبه‌بندی از نگاه کارشناسان مؤسسه SEMrush

اولگا آندرینکو از کارشناسان برجسته سئو در مؤسسه SEMrush که در این همایش حضور داشت، نتایج تحقیقات وسیع این شرکت در رابطه با عوامل رتبه‌بندی صورت گرفته را تشریح کرد. آن‌ها برای رسیدن به این نتایج 100 حالت مختلف برای 600 هزار کلیدواژه را بررسی کردند. این گذرواژه‌ها بر اساس تعداد جست‌وجو در 4 گروه دسته‌بندی شدند:
بسیار زیاد: 10.001 جست‌وجو یا بیشتر در طول یک ماه
زیاد: 1.001 تا 10 هزار جست‌وجو در طول یک ماه
متوسط: 101 تا 10 هزار جست‌وجو در طول یک ماه
کم: 1 تا 100 جست‌وجو در طول یک ماه

این شرکت به ‌عوامل درون‌صفحه‌ای و ارجاع دامنه‌ها و ترافیک داده توجه و سپس یافته‌های خود را کامپایل کرد تا متوجه شود کدام عوامل از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. نتایج حاصل از پژوهش‌های این مؤسسه به شرح زیر بود.

 

چرا باید سئو استفاده کنیم

بایدها و نبایدهای سئو

8 تکنیک اثر بخش در on page seo

جست‌وجو ,رتبه‌بندی ,عوامل ,طول ,یک ,نتایج ,طول یک ,در طول ,جست‌وجو در ,در حال ,هزار جست‌وجو

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها